Conventus

Info om Conventus

Ensted IF anvender kontingent- og kommunikationssystem "Conventus".

Systemet muliggør en lettere håndtering af de mange administrative opgaver, der hører med til at drive en idrætsforening. Indførelse af Conventus betyder, at hver enkelt spiller skal tilmeldes i systemet ved sæsonopstart, og dette skal I selv sørge for!I forbindelse med tilmeldingen vil der samtidig skulle ske en betaling af kontingentet med dankort.

Hvis du allerede er tilmeldt Conventus, f.eks. fordi du også spiller fodbold i EIF eller går på flere badmintonhold, skal du IKKE oprette dig i systemet igen, men i stedet udfylde højre side af skærmbilledet under ”Allerede medlem”.

Mobil og e-mail indtastes korrekt

Det er meget vigtigt, at mobil og e-mail indtastes korrekt, da de vil blive brugt til senere login. Desuden er det muligt for trænerne at sende jer info ad denne vej, hvilket fremadrettet gerne skulle reducere antallet af infosedler fra trænere til spillere. Dette betyder samtidig, at kun de tilmeldte spillere, modtager informationerne.

Spørgsmål

Såfremt du har spørgsmål til tilmeldingsproceduren, kan du kontakte én af holdets trænere.

Sidste tilmeldings- og betalingsfrist

Tilmelding og kontingentbetaling i Conventus bedes ske snarest og SENEST efter 3 gange træning.

Conventus er et organisationsværktøj, som er udviklet med fokus på at gøre det sjovere og nemmere at administrere en forening.

Læs mere på conventus.dk