Om EIF

Kære forældre til børn i Ensted IF

Ensted IF er en forening, der er båret af ildsjæle fra lokalsamfundet. Trænere, hjælpere og bestyrelsesmedlemmer arbejder frivilligt, fordi de har en glæde ved at gøre det de gør, og fordi de mener, at idrætsforeningen er et vigtigt aktiv i lokalsamfundet, som det er værd at bakke op om.

Som forældre til børn i foreningen skal I naturligvis nyde de oplevelser, som foreningen skaber for jeres børn.Men det er også vigtigt at I hjælper med til at bevare glæden ved at arbejde frivilligt i foreningen!

Det kan man bl.a. gøre ved at være opmærksom på, om ens barn er klart til at deltage i holdets aktiviteter.

Når holdet starter, er det trænerens anvisninger, der skal følges. Kan barnet ikke det, er barnet muligvis placeret på det forkerte hold.

Det er vigtigt at barnet bliver tilpas udfordret efter sine evner. For barnet selv og for resten af holdet!

Skriv til os